Brezplačna dostava za vse nakupe nad 70€! 🖤
info@ellibeli.si
Elli Beli logo_

S spletno stranjo www.ellibeli.si upravlja podjetje EMELLY KODRIČ S.P.

Polno ime: SPLETNA TRGOVINA, EMELLY KODRIČ S.P.

Kratko ime: EMELLY KODRIČ S.P.

Naslov: Šarhova ulica 35, 2000 Maribor

Matična številka: 8739919000

Davčna številka: 51049805

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 12.10.2020

TRR: SI56 340001018814935 odprt pri banki Sparkasse.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.ellibeli.si (v nadaljevanju: ellibeli.si ali Ellibeli) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje Ellibeli ter poslovni odnos med Emelly Kodrič S.P. (v nadaljevanju: Ellibeli), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

  1. Splošno o ellibeli.si

Emelly KODRIČ S.P. (www.ellibeli.si) je spletna stran, na kateri se izvaja spletna prodaja otroških igrač iz masivnega lesa.

  1. Ponudba in izvor

Ponudba, ki se nahaja na spletni strani, se lahko zaradi narave poslovanja dnevno spreminja. Cene posameznega blaga so redne in akcijske cene oz. cene s popustom.

EMELLY KODRIČ S.P. odgovarja za kvaliteto blaga ali izvedbo storitve. Za izvedbo storitev ali prodajo blaga in s tem povezanimi morebitnimi pritožbami je v celoti odgovornen EMELLY KODRIČ S.P.

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last EMELLY KODRIČ S.P.

Izdelki v prodaji na spletni strani www.ellibeli.si so last EMELLY KODRIČ S.P.

  1. Nakup in račun

EMELLY KODRIČ S.P. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta.

Kupec znesek plača podjetju EMELLY KODRIČ S.P. skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije.

Z registracijo obiskovalec/kupec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa ter dostop do vseh podatkov pogodbe na daljavo.

Kupoprodajna pogodba med podjetjem EMELLY KODRIČ S.P. in kupcem je v spletni trgovini www.ellibeli.si sklenjena v trenutku, ko EMELLY KODRIČ S.P. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (naslov: info@ellibeli.si – potrditev prejema naročila št. _ ).

Od tega trenutka dalje so vse cene in ostali pogoji določeni ter veljajo za podjetje EMELLY KODRIČ S.P. in za kupca. Kupec je oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o oddaji in statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja EMELLY KODRIČ S.P.

Kupec račun prejme na svoj elektronski naslov, prenese si ga lahko tudi v svojem profilu v spletni trgovini www.ellibelli.com vsak paket vsebuje dobavnico na katerem so navedeni podatki stranke, kupljeni izdelki in skupna cena naročila.

  1. Načini plačil ponudb

Nakup preko www.ellibeli.si je varen in preprost. Kupec mora poskrbeti, da so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila, saj tako omogoča dostavo na pravi naslov v dogovorjenem roku.

Omogočamo naslednje načine plačila:

  • Plačilo preko UPN naloga (po predračunu)

Uporabnik lahko opravi nakup tudi preko telefona na št. 031655277. Po naročilu se mu na njegov naslov pošljejo vsi podatki za nakazilo, ki ga kupec lahko izvrši na pošti, banki, spletni banki itd. Po plačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun.

  • Plačilo s plačilno kartico (Mastercard, Visa)
  • Plačilo preko sistema PayPal
  • Plačilo po povzetju

(Odkupnino paketa lahko kurirju POŠTA SLOVENIJA ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico):

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov (preko dostavne službe POŠTE SLOVENIJE), ki ste ga navedli ob registraciji oz. ob nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov, na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.

Paket vam kurir lahko dostavi na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu, lahko vam ga dostavi na drug naslov, če vam tako bolj ustreza.

V primeru plačila po povzetju se vam dodatno zaračuna strošek, katerega POŠTA SLOVENIJE zaračuna pri poslovanju z gotovino.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo kurir POŠTE SLOVENIJE pustil sporočilo o prispeli pošiljki. 

V kolikor bi pri plačilu prišlo do kakršnih koli težav se kupci lahko obrnejo na e-mail naslov: info@ellibeli.si ali preko tel. 031655277.

Zgornji načini plačil veljajo pri vseh ponudbah razen, če je drugače navedeno v sami ponudbi.

Pridržujemo si pravico, da pri določenih ponudbah poljubno omejimo načine plačila na samo enega ali poljubno kombinacijo plačilnih načinov. Takšna sprememba bo jasno zapisana pri sami ponudbi.

Naročila so v elektronski obliki shranjena na strežniku in kupcu dostopna v vsakem trenutku, v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). Podjetje posluje na področju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na področju Republike Slovenije.

  1. Cena ponudbe

Cene vseh ponudb blaga ali storitev so vnaprej določene.

Cene izdelkov že imajo vključen davek na dodano vrednost. Nosilec dejavnosti, Emelly Kodrič, ni zavezanec za DDV.

Cene veljajo za vse kupce vendar le v času trajanja posamezne ponudbe in v primeru plačil navedenih v teh pogojih ter samo na spletni strani www.ellibeli.si.

Cene veljajo do trenutka dobave izdelka. Pridržujemo si pravico do spremembe cen.

Ob uporabi kode za popust lahko zaradi zaokroževanja pride do manjše razlike med ceno v košarici in končno ceno zaključenega nakupa.

Posebne kode za popust, kot so: koda za popust ob prvem naročilu, koda v e-knjižici, poslovne ponudbe, izredne kode – opravičilo, tehnična napaka ipd., lahko kupec uporabi le enkrat (pri enem naročilu).

PROMO KODE:

PROMO KODE ni mogoče izkoristiti na že znižane izdelke. Pri naročilu lahko izkoristite le ENO kodo za popust.

Vsaka stranka (z enim e-mail naslovom) lahko le enkrat uporabi aktualno (in aktivno) kodo za popust. 

  1. Postopek registracije in nakupa na www.ellibeli.si

Uporabnik lahko naročilo opravi kot gost ali kot registriran uporabnik.

Da bi uporabnik lahko na spletni strani www.ellibeli.si videl svojo zgodovino naročil se mora registrirati. Uporabnik poda svoje podatke, elektronski naslov, naslov za dostavo in ostale podatke. Uporabniško ime si dodeli uporabnik sam. Geslo si uporabnik lahko poljubno nastavi. Z registracijo se uporabniku omogoča nakup. 

Uporabnik se odloči za ponujeno ponudbo, izbere način plačila in opravi nakup.

Ob zaključku ponudbe (po izteku določenega termina ali po nakupu vseh zalog), se ponudba umakne s spletne strani ali se objavi informacija “nedobavljiva količina”.

Uporabnik lahko v zavihku “Moj račun” opravi vpogled v stanje naročil, zgodovino naročil ter priljubljene izdelke.

Uporabniku se na elektronski naslov pošlje tudi informativno obvestilo o izvedenem nakupu.

Nakup je opravljen, ko uporabnik izvede plačilo na pravilen način.

Roki za plačilo:

  • pri plačilu s plačilno kartico ali platformo PayPal – 4 delovne dni,
  • preko UPN naloga – 7 delovnih dni.

Ko rok za plačilo poteče, je naročilo avtomatsko preklicano. 

EMELLY KODRIČ S.P. si pridržuje pravico, da iz kakršnih koli razlogov umakne izdelek ali storitev iz ponudbe.

Zloraba nakupa je kazniva.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga (status v pripravi) pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov info@ellibeli.si ali s klicem na telefonsko številko 031655277). Obvezno je potrebno dopisati oziroma povedati številko naročila. Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Podrobnosti o pogodbi na daljavo so vedno na voljo na strežniku www.ellibeli.si, kamor naročnik dostopa z uporabniškim imenom in geslom, ki ga prejme ob prvem naročilu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

V kolikor kupec, na poziv prodajalca, ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. EMELLY KODRIČ S.P. o tem nemudoma obvesti kupca.

Naročilo lahko (na strankino prošnjo) zadržimo do 7 delovnih dni (ob izbiri plačila po povzetju ali če je naročilo že plačano). Ob preteku tega roka, bo naročilo odposlano. V kolikor naročila stranka ne želi prejeti, mora to sporočiti na e-mail naslov: info@ellibeli.si ali tel. št.: 031655277

  1. Varnost nakupa s plačilnimi karticami

Nakup s plačilno kartico je varen, saj EMELLY KODRIČ S.P. skrbi za tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Poskrbljeno je za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami, ki se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.

  1. Varovanje osebnih podatkov

Pri registraciji ali nakupu kupec dovoli podjetju EMELLY KODRIČ S.P. zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov.

EMELLY KODRIČ S.P. se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varovala podatke uporabnikov.

Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za določen čas 5 let, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva.

Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil oz. ponudbe, komunikacijo s kupcem, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter, če se kupec tako odloči, za pošiljanje obvestil, novic in ponudb (preko e-mail-a) vse, dokler ne pošljete zahteve za odjavo. V e-novicah je vključena tudi ekskluzivna ponudba, ki je namenjena samo prijavljenim naročnikom.

V tem okviru se zbirajo naslednji podatki:

  • IP naslov
  • ime in priimek
  • naslov stalnega ali začasnega prebivališča ter naslov za dostavo
  • telefonska številka
  • e-mail naslov
  • čas in datum registracije
  • arhiv komunikacije s spletno trgovino

 

Podjetje EMELLY KODRIČ S.P. spoštuje zasebnost uporabnikov spletne strani www.ellibeli.si in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih ne bo uporabilo drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. EMELLY KODRIČ S.P. lahko podatke posreduje samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov. Dostavni službi POŠTA SLOVENIJE bomo tako zaupali ime in priimek uporabnika, naslov za dostavo, telefonsko številko ter e-mail naslov.

Zaupanje zahvaljujoč visokim varnostnim standardom

Spletna stran www.ellibeli.si za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem (Secure Socket Layer) in 128-bitno šifriranje (kodiranje). Omenjena tehnologija zagotavlja najučinkovitejšo zaščito, ki jo uporabljajo tudi najuspešnejše banke, da bi zaščitile vse spletne bančne podatke. 

Certifikata CERTIFIED SHOP® in EMOTA pa označujeta varno spletno nakupovanje – v celotni Evropski Uniji!

Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

Vedno imate pravico do brezplačnih informacij, kjer lahko preverite pravilnost vaših shranjenih podatkov. Če želite, se lahko obrnete na info@ellibeli.si in nam pošljete vašo zahtevo po e-pošti ali navadni pošti.  Po posredovanju informacij bodo vsi popravki, zaprtja ali izbrisi – v kolikor so v skladu z zakonom – izvedeni.

  1. Komunikacija z uporabniki

Komunikacija z uporabniki www.ellibeli.si poteka preko spletne strani in preko elektronskih sporočil torej preko sredstev komunikacij na daljavo, v izjemnih primerih tudi telefonsko oz. po pošti. Komunikacija z uporabniki poteka tudi preko družabnih omrežij na katerih je registriran profil www.ellibeli.si.

Uporabnik za določeno ponudbo izve na spletni strani www.ellibeli.si ali pa preko oglasnih sporočil v tiskanih, elektronskih ali spletnih medijih.

Ponudba na spletni strani bo sestavljena na način, da bo iz njenega sporočila jasno in razvidno, da gre za ponudbo blaga z določenimi popusti, akcijami ali ugodnostimi ter pogoji, pod katerimi bo možno pridobiti določeno ponudbo.

Uporabnik se lahko naroči na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavi. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo www.ellibeli.si ter druga oglasna sporočila www.ellibeli.si. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik tega ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.

  1. Osnovne informacije za uporabnike

Na spletni strani www.ellibeli.si se nahajajo informacije o podjetju, ki upravlja s spletno stranjo. Te informacije so ime in sedež podjetja, kontakti ter druge potrebne informacije, ki jih zahteva zakonodaja.

Uporabniki bodo našli tudi informacije blaga ali storitev, pogoje dostave, veljavnosti ponudb in ostale informacije.

Uporabniki, ki imajo kakršna koli vprašanja v zvezi s ponudbo lahko ta vprašanja zastavijo preko spletne strani. Preko e-maila, telefonsko ali preko družabnih omrežij. Način zastavljanja bo obrazložen na sami spletni strani, v družbenem omrežju ali drugače. www.ellibeli.si lahko ta vprašanja skupaj z odgovori tudi objavi. V kolikor bo potekala avtomatična objava si www.ellibeli.si pridržuje pravico izbrisa teksta, ki je žaljiv, nezakonit, nemoralen ali kazniv.

Vprašanja in ostali teksti izražajo mnenje njihovega avtorja in www.ellibeli.si se od odgovornosti ograjuje.

Vprašanja v zvezi s ponudbami ali druga vprašanja je možno pošiljati preko e-mail naslova info@ellibeli.si ali preko telefonske linije 031655277 ob delavnikih med 8. in 16. uro.

  1. Pritožbe in spori

EMELLY KODRIČ S.P. se bo trudila vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo rešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštoval zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudila doseči dogovor.

Pripombe in pritožbe sprejema administrativni oddelek, obravnava pa jih pravna služba. Uporabnikom so na voljo naslednji kontakti:

  • pisno na naslov EMELLY KODRIČ S.P., Šarhova ulica 35, 2000 Marbor,
  • pisno na elektronski naslov info@ellibeli.si
  • telefonsko na številko 031655277

Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče na Ptuju.

Reklamacije v zvezi s kvaliteto ali izpeljavo same ponudbe se rešujejo med kupcem in EMELLY KODRIČ S.P.

  1. Odveza odgovornosti

Spletna stran www.ellibeli.si deluje na način kataloške prodaje blaga. Kljub trudu za čim večjo točnost in ažurnost ponudbe se lahko zgodi, da se podatki o blagu ter ceni spremenijo tako hitro, da jih ne utegnemo popraviti in se še vedno nespremenjeni nahajajo na spletni strani. V primeru naročila za takšno blago ali storitev podjetje kupca obvesti o spremembah in nakup prekliče oziroma mu omogoči preklic naročila ali se dogovori za kakšno drugo možnost.

V primeru, da je stranka naročila nedobavljiv izdelek, podjetje stranko obvesti o spremembi in odstranitvi izdelka iz naročila. Stranka se lahko odloči za zamenjavo ali preklic naročila. V primeru, da je stranka že plačala za nedobavljiv izdelek, se ji kupnina zanj nemudoma vrne na njen TRR račun, PayPal račun ali kreditno/debetno kartico. Čas dostave se zaradi nedobavljivosti izdelka lahko podaljša.

Pridržujemo si pravico do tipografskih napak in napak, ki bi izhajale iz nenamernega nepravilnega delovanja informacijsko-tehničnega sistema spletne strani.

Podjetje ne odgovarja za točnost podatkov, vnesenih s strani kupca.

  1. Dostava

Strošek dostave paketa je 4,50 evrov.

Dostava naročila traja od 1 do 3 delovne dni za izdelke na zalogi – med vikendi in prazniki ni dostave.

  • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
  • Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
  • Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katero koli drugo ime ali naslov.
  • Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo kurir pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
  • Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
  • Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

V kolikšnem času dobim naročen izdelek?

Naročilo bo dostavljeno v roku 1–3 delovnih dneh, v kolikor je naročilo oddano od ponedeljka do petka do 13:00 in je izdelek v trgovini na zalogi. Med vikendi in prazniki ni dostave.

Do podaljšanja časa dostave lahko pride zaradi izrednih razmer, na katere nimamo vpliva (nesreče, razmere na cestah, prazniki, napake, napačno zapisani naslovi, itd.).

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov preko dostavne službe POŠTA SLOVENIJE, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.

Paket vam lahko dostavi na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu, lahko vam ga dostavijo na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza.

Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.

Poškodbe pri dostavi

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebino. V primeru poškodb pošiljke kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne na naslov EMELLY KODRIČ S.P., ta pa mu bo zagotovila nadomestno pošiljko.

  1. Pravica do odstopa kupca od pogodbe

Smatra se, da je nakup izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik v katerem se sklepa pogodba, je slovenščina.

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Kupec lahko zahteva (pisno, po elektronski pošti, po telefonu ali osebno) pogodbo na daljavo in jo lahko prejme po pošti na svoj naslov, v elektronski obliki preko elektronskega sporočila ali jo osebno prevzame na sedežu podjetja.

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od oddaje naročila podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru vračila je kupec dolžan poravnati le strošek dostave, ki pri ponudniku dostavne službe POŠTE SLOVENIJE, znaša 4,50 eurov. V kolikor je kupec blago že prejel, ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema podjetju pisno sporoči, da želi blago vrniti. Če je kupec blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino nemudoma oziroma najpozneje v roku štirinajstih (14) dni po prejemu sporočila o odstopu. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

PRENESI OBRAZEC

V primeru odstopa od pogodbe bo EMELLY KODRIČ S.P. nemudoma oz. najpozneje v štirinajstih (14) dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnila vsa prejeta plačila. Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo.

Blago vam zamenjamo tudi v primeru, če smo vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek. Celoten znesek kupnine (vključno s stroškom dostave) vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:

  • izdelkov, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe,
  • izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika,
  • izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam.

 

  1. Uveljavljanje neskladnosti blaga

Kupec lahko svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga uveljavlja, če o napaki obvesti prodajalca (EMELLY KODRIČ S.P.) v roku 45 dni od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati neskladnost in prodajalcu omogočiti, da blago pregleda. Obvestilo o neskladnosti lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Šteje se, da je neskladnost na blagu obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Neskladnost obstaja:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o neskladnosti, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

 

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, bo podjetje (EMELLY KODRIČ S.P.) čim prej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugodila kupčevi zahtevi za uveljavljanje neskladnosti blaga. V kolikor je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen, bo podjetje (EMELLY KODRIČ S.P.) najpozneje v osmih (8) dneh pisno odgovorilo na kupčevo zahtevo za uveljavljanje neskladnosti blaga.

 

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:

EMELLY KODRIČ S.P., Šarhova ulica 35, 2000 Maribor

Za uveljavljanje stvarne napake nas pokličite na telefonsko številko 031655277.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja neskladnosti blaga natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

  1. Reševanje pritožb in sporov

Podjetje EMELLY KODRIČ S.P. se bo trudilo vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštovalo zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudila doseči dogovor.

Pripombe in pritožbe sprejema administrativni oddelek, obravnava pa jih pravna služba.

Uporabnikom je na voljo več načinov kontaktiranja:

  • pisno na naslov EMELLY KODRIČ S.P., Šarhova ulica 35, 2000 Maribor, Slovenija,
  • pisno na elektronski naslov info@ellibeli.si
  • klic na telefonsko številko 031655277 –je na voljo ob delavnikih, od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure

Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče na Ptuju.

Podjetje EMELLY KODRIČ S.P. bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo, in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

EMELLY KODRIČ S.P., ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo tukaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show 

  1. Nagradne igre v organizaciji podjetja EMELLY KODRIČ S.P.

Podjetje EMELLY KODRIČ S.P. organizira izvedbo nagradnih iger na družbenih omrežjih in spletni strani www.ellibeli.si. 

Zadnja sprememba splošnih pogojev: 26.01.2024